چرا دوربین هوشمند استفاده کنیم

تجهیزات هوشمند امنیتی از دوربین های مداربسته هوشمند تا سنسورها

تجهیزات هوشمند امنیتی محصولات شگفت انگیزی درزمینه امنیت هستند که خطاهای انسانی و محاسباتی را به حداقل رسانده‌اند وباعث افزایش چشمگیر سطح امنیت، کنترل ونظارت شده‌اند. تفاوتی ندارد دوربین مدار بسته هوشمند را برای خانه تهیه کنید یا انبار محل کارتان!

امنیت شما باید درهرکجا با بهترین سطح ممکن تامین باشد، چه محل کارتان، چه منزل وچه محیط تحصیلی، مشابه آن. چرا از قابلیت‌ها و محصولاتی که خدمتگذاری شما در زمینه افزایش امنیت هستند بهره نبرید؟!

انواع دوربین مداربسته هوشمند را چقدر می‌شناسید

سیستم نظارت و کنترل قدیمی معایت خاص خودش را دارد که بحث آن دراینجا نمی‌گنجد. اما دوربین هوشمند سطح دیگری از محصولات نظارتی و امنیتی است که کاملا اتوماتیک حواسش به وظایفی که به آن سپرده شده هست، خطای انسانی مانند فراموش کاری، خواب آلودگی ندارد.

دوربین هوشمند سرعت عکس العمل امنیتی و نظارتی شمارا افزایش خواهد داد. شاید یک نیروی انسانی، از زمان مشاهده سوژه در تصاویر دوربین، تا شناسایی و تصمیم گیری بیشتراز 180 ثانیه زمان لازم داشته باشد.

اما دوربین هوشمند به کمک سنسورهای تشخصی حرکت و برنامه ریزی‌هایی که از قبل برای تصمیم گیری اتوماتیک انجام شده، درطول کمتر از 20ثانیه، کار شناسایی و اعلام هشدار به مراجع مشخص شده را انجام دهد.

انواع سنسور هوشمند حرکتی، دما، رطوبت و…

به کار گیری دوربین هوشمند در کنار سنسور حرکتی هوشمند تویا ترکیب فوق العاده‌ایست تا بتوانید از لحظه رویت سوژه مشکوک توسط دوربین تا اعلام خطر را اتوماسیون کنید. بدون نیاز به نیروی انسانی، 24 ساعته بدون وقفه و خواب آلودگی نظارت قطعی داشته باشید.

همچنین برای نظارت و کنترل دما، رطوبت و امثال هم، مصحولات خانه هوشمند دراختیار شما هستند تا با انتخاب بهترین برندهای باکیفیت بتوانید لذت تکنولوژی و اتوماسیون سازی را تجربه کنید. قیمت تمام شده یک سیستم هوشمند کاملا به نیاز و انتظارات شما وابسته است که باید با شناخت نیازهایتان، محصول مناسب را انتخاب کنید.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in