پدرم همه چیز را تعمیر می کرد جز کولر گازی!

خدا رحمتش کند. پدرم را می گویم. الان دو سال است که در کنار ما نیست. بنده خدا یک مرد بسیار فنی بود و تقریباً همه چیز را تعمیر می کرد جز کولر گازی . بماند که خیلی چیزها بعد از تعمیر یا درست کار نمی کردند یا کاریشان متفاوت می شد. مثلا وقتی اتو بخار را تعمیر کرد دقیقا یادم است که در نهایت اتو بخار به عنوان آرامپز استفاده شد. حالا می پرسید چطور؟ و اصلا این دو ربطی به هم ندارند که!! بله ربط ندارند و ممکن هم نیست که به هم ربطی داشته باشند. خب نتیجه اینکه کلاً اتو خراب شد و فقط کابلش را کندیم و جایگزین کابل معیوب آرام پز کردیم. خلاصه اینکه پدرم تعمیرکار حرفه ای بود.

حتی اتفاقات بزرگ شغلی پدرم بخاطر همین دست به آچار بودنش اتفاق افتاد. قبلش بگویم که پدرم مدیر اجرایی یک شرکت بزرگ در کشور بود ولی نه از همان ابتدا. پدرم تا قبل از آن اتفاق عالی، صرفا یک کارگر در گلفروشی بود. بله! حالا داستان جالب آن را برایتان تعریف می کنیم.

آغاز تحول بزرگ با کولر گازی

این اتفاقات را بعدا پدرم برایمان تعریف کرد. پدر در یک گلفروشی کار میکرد و اتفاقا گل های خوبی هم میپیچید و چه دسته گل هایی درست می کرد و البته چه دست گل هایی هم به آب نمیداد. داستانی که باعث شد پدرم یک شبه از یک گلفروش به یک مدیر اجرایی در یک شرکت بزرگ تبدیل بشه رابطه عجیبی با کولر گازی دارد. گویا برودت کولرگازی مغازه گلفروشی مدتی بود که کم شده بود و پدرم برای اینکه هنر خود در دست به آچار شدنش را به اثبات برساند، وارد عمل میشود و کولر را تعمیر می کند. شاید منتظر بودید بگویم کولر را منفجر کرد! نه فراتر از آن را انجام داده. گویا کولر به ظاهر تعمیر شده ولی بعد از بستن مغازه از کار می افتد و چون روز بعد جمعه بوده است، شنبه که کرکره مغازه را بالا می کشند با کتلت شدن تمام گل ها مواجه می شوند.

ارتقای کاری پدرم چه ربطی به کولر گازی داشت؟!!

دقیقا ربطش به همین اتفاق بود. دایی بنده برای اینکه پدرم و ما را نجات دهد به داد ما رسید. دایی بنده رییس یکی از شرکت های بزرگ تولید بود و پس از اینکه خسارت گلفروشی را داد برای اینکه پدرم در قدم بعدی وزارت کشور را منفجر نکند تصمیم گرفت او را در شرکت خود استخدام کند. و البته برای اینکه مطمئن باشد که دوباره دست به آچار نمی شود به او عنوان مدیر اجرایی داد. چون عملاً مدیران اجرایی کاری در ایران انجام نمی دهند. خدا دایی را رحمت کند. همه ی مارا واقعا نجات داد!

این داستان، داستان خیلی از ماهاست. احساس می کنیم که قادر به تعمیر ساخت همه چیز هستیم. ولی واقعیت این است که نیاز نیست ما مهندس همه چیز باشیم. از کولر گازی گرفته تا ماشین لباسشویی و حتی آب میوه گیری. پس بدون شک هر کار را به متخصص مورد نظرش بسپارید و چرخ را از ابتدا اختراع نکنید.

چرا تعمیر کولر گازی را به تهویه برتر بسپاریم؟

شرکت تهویه برتر به صورت تخصصی در شهر اندیشه به تعمیر و سرویس کولرهای گازی می پردازد و با سالها تجربه می تواند بهترین خدمات را به شهروندان شهر اندیشه ارائه دهد. خدمات حرفه ای سرویس کولر گازی و سیستم های سرمایشی تخصصی اصلی ماست و تیم های حرفه ای تعمیرات را می توانید به یک تماس تلفنی بالای سر دستگاه خود داشته باشید. همچنین اگر به دنبال خرید انواع برند های کولر های گازی در اندیشه هستید می توانید از بخش فروش کولر گازی نمایندگی تهویه برتر دیدن نمایید.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in