تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آلمانی

یک استاد خوب می‌تواند در یادگیری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. حال اگر یک استاد به صورت خصوصی برای فردی تدریس کند، هم یادگیری فرد  و هم بازده کلاس بسیار بیشتر خواهد شد. به همین دلیل است که برای یادگیری زبان‌های خارجی خصوصا زبان آلمانی و انگلیسی که امروزه متقاضیان زیادی برای یادگیری دارند، افراد ترجیح می‌دهند تا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان آلمانی کمک بگیرند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

مدرک زبان انگلیسی می‌تواند یکی از مهم‌ترین مدرک‌هایی باشد که هر فردی می‌تواند دریافت کند. برای داشتن آمادگی لازم و قبول شدن در آزمون آیلتس، فرد باید به خوبی تعلیم ببیند و این تعلیم، در کلاس‌های خصوصی تدریس زبان صورت می‌گیرد. تدریس خصوصی یکی از موثرترین راه‌ها برای یادگیری زبان است زیرا کلاس‌های خصوصی مزایایی دارند که کلاس‌های گروهی از آن‌ها برخوردار نیستند. برای شرکت در کلاس های خصوصی زبان به لینک زیر بروید:

https://sokhanbartar.net/

تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه مهارت‌هایی را تقویت می‌کند؟

به طور کلی برای یادگیری هر زبان مختلفی، بر 4 مهارت گفتاری (Speaking)، شنیداری (Listening)، نوشتاری (Writing) و درک مطلب (Reading) تمرکز می‌شود و در آموزش زبان انگلیسی نیز بر روی این 4 مهارت کار می‌شود. هرچند که ممکن است که دانش آموز ضعف بیشتری در یکی از این مهارت‌ها داشته باشد و یا در یکی از آن‌ها نقطه قوت او باشد. در این صورت با توجه به نیاز هرفرد میزان آموزش و تمرین در آن بخش کاهش و یا افزایش پیدا خواهد کرد.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر زمان می‌برد؟

این موضوع به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال سن افراد، میزان انگیزه افراد، سطح افراد در زبان انگلیسی، تعداد جلسات در هفته، سرعت یادگیری فرد و… . به طور کلی، هرچقدر که فردی سطح بالاتری داشته باشد، میزان جلسات و ساعت کلاس‌ها برای یادگیری زبان بیشتر خواهد شد. به طوری که برای سطح Intemediate و یا متوسط، 350 الی 400 ساعت نیاز به آموزش است و برای سطح Advanced و یا پیشرفته، فرد به 700 الی 800 ساعت آموزش نیاز دارد. البته لازم به ذکر است که این ساعت‌ها نیز به طور میانگین هستند و ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

این روزها افراد زیادی قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند، یکی از شرط‌های مهاجرت به این کشور، داشتن مدرک زبان آلمانی است. زبان آلمانی دارای 6 بخش است (A1-A2-B1-B2-C1-C2) که برای مهاجرت حداقل باید (A1-A2-B1-B2) 4 بخش از آن را بلد بود. از آنجایی که زبان آلمانی یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا است، به همین دلیل بهتر است تا با تدریس خصوصی و بالا بردن بازدهی و یادگیری، این زبان را بهتر یاد گرفت و بتوان با یک نمره خوب، مدرک زبان آلمانی را دریافت کرد.

یادگیری زبان آلمانی چقدر زمان می‌برد؟

زبان آلمانی یکی از سخت‌ترین زبا‌ن‌های دنیا است و حداقل برای یادگیری نیاز به دو سال زمان نیاز دارد، این در صورتی است که فرد کلاس‌های فوق فشرده بردارد و هر روز هفته آموزش ببیند. اما در صورتی که این زبان به طور خصوصی تدریس شود، به دلیل مزیت‌هایی که تدریس خصوصی دارد، ممکن است این بازه زمانی کاهش یابد و به 1 سال و نیم و در مواردی به یکسال برسد. در کل پتانسیل و سرعت یادگیری دانش آموز و همچنین پیشروی کلاس نیز در این موضوع تاثیرگذار هستند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی چه مهارت‌هایی را تقویت می‌کند؟

برای دریافت مدرک زبان آلمانی هرفرد باید بتواند در 4 بخش گفتاری، شنیداری، نوشتاری و درک مطلب نمره‌ای بالای 60 بیاورد. بنابراین در کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی بر تمامی این 4 مهارت به طور یکسان کار می‌شود تا به خوبی تقویت شوند. هرچند که از آنجایی که کلاس خصوصی است، هرفرد می‌تواند به توجه به نقاط ضعف و قدرت خود از مدرس بخواهد که تمرکز خود را بر بعضی بخش‌ها بیشتر و یا کمتر کند.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی سخن برتر

مزایای تدریس خصوصی

از آنجایی که در تدریس خصصی تمام تمرکز مدریس بر یک دانش آموز است، بنابراین می‌توان گفت که آموزش خصوصی زبان می‌تواند فواید زیر را داشته باشد:

  • زبان آموز می‌تواند برای رفع مشکلاتی که دارد زمان کافی و حتی بیشتری بگذارد، این مزیت در کلاس‌های گروهی وجود ندارد زیرا کلاس باید با یک سرعت معین پیش برود و تدریس بقیه دانش آموزان نمی‌تواند برای رفع اشکال متوقف شود.
  • زبان آموز و مدرس می‌توانند با سرعت دلخواه خود و با توجه به پتانسیل زبان آموز درس را پیش ببرند و نیازی به عجله در تدریس و یا کاهش سرعت تدریس نیست.
  • از آنجایی که تمرکز مدرس کاملا بر یک دانش آموز است، به خوبی می‌تواند نقاط ضعف او را شناسایی کند و برای رفع آن‌ها فرصت کافی بگذارد.
  • زبان آموز و مدرس می‌توانند زمان کلاس‌ها را به دلخواه خود تنظیم کنند و نیازی به تدریس در راس ساعتی مقرر و در روزهایی مقرر در هفته نیست علاوه بر این، در صورت کنسل شدن یک جلسه درسی، در روز دیگری می‌توان دوباره کلاس را تشکیل داد. در صورتی که در کلاس‌های گروهی بعد از یک جلسه غیبت دانش آموز باید خود جبران کلاس از دست رفته را انجام دهد.
  • محل برگزاری کلاس بر عهده تصمیم دانش آموز و مدرس است و می‌توانند به دلخواه محل برگزاری کلاس را تعیین کنند
  • مدرس می‌تواند بر نیاز زبان آموز تمرکز کند، به عنوان مثال اگر زبان آموز قصد یادگیری زبان برای تحصیل، تجارت، مهاجرت و… را داشته باشد، مدرس می‌تواند تمرکز خود را بیشتر بر این حوزه‌ها بگذارد
  • در صورت نیاز، زبان آموز می‌تواند کلاس‌ها را در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار کند

کلام آخر

یادگیری زبان همیشه یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. خصوصا زبان انگلیسی که در تمامی کشورها یک مدرک معتبر است. در کنار زبان انگلیسی، با توجه به افزایش تقاضای افراد برای مهاجرت به کشور آلمان، یادگیری زبان آلمانی نیز این روزها بسیار رواج یافته است. اما با توجه به مزیت‌هایی که کلاس‌های خصوصی نسبت به کلاس‌های گروهی دارند، اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا این دو زبان را به صورت خصوصی و بهتر فرا بگیرند. به همین دلیل تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همچنین تدریس خصوصی زبان آلمانی بالا رفته است، زیرا در کلاس‌های خصوصی افراد می‌توانند این زبان‌های مهم را بهتر و با سرعت دلخواه خود فرا بگیرند.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in