برای سالگرد ازدواج کادو چی بدم؟

خلاصه: برای سالگرد ازدواج زوج های جوان معمولا دچار سردرگمی می شوند که چه هدیه ای تهیه کنیم.

معمولا زوج های جوان برای سالگرد ازدواج اهمیت بسیار زیادی قائل هستند و در صورت ناراضی بودن ممکن است باعث ناراحتی و کدورت طرفین گردد. به همین منظور اکثر زن و شوهرهای جوان تمام تلاش خود را می کنند تا همسر خود را به طریقی سورپرایز کنند. به همین منظور سعی کرده ایم چند نکته در مورد خرید کادو برای سالگرد ازدواج  مطرح کنیم.

نکته اول این است که دو طرف از یکدیگر انتظار دارند شناخت خوبی از هم داشته باشند، به عبارت دیگر اگر دوستی به شما هدیه ای دهد که شما به آن احتیاج نداشته باشید و یا از رنگ و یا ماهیت آن خوشتان نیاید شما نتها ناراحت نمی شوید بلکه به دلیل محبت دوستتان خوشحال نیز خواهید شد اما در خصوص زن و شوهر داستان طور کلی متفاوت است و طرفیت بطور جدی این انتظار را از یکدیگر دارند که احتیاجات و علایق آن ها توسط طرف مقابل کاملا شناخته شده باشد و این انتظارات را برای خرید بهترین هدیه دشوار می کند. بنابر این حتما حد اقل از یک ماه قبل تر از تاریخ سالگرد ازدواجتان حتما دقت خود را در کارهای روزمره بالاببرید و در هر کاری باید توجه داشته باشید همسر شما واقعا به چه چیزی احتیاج دارد و به عبارت دیگر چه چیزی است که جایش در زندگی او خالیست.

نکته ی بسیار بسیار مهمی که در این زمینه می توان مطرح کرد این است که خرید هدیه سالگرد ازدواج تنها خرید کالا و یا جنس خاص نیست و بهتر است به خرید یک دیه اکتفا نشود . به همین منظور می توانید یک هدیه ی معنوی نیز در کنار هدیه ی مادی برای همسرتان در نظر بگیرید. یعنی می توان خبر یک سفر خاص و شاد و یا یک برنامه تفریحی در کنار کادوی خود به همسرتان بدهید تا موجب شادی و شگفت زدگی آن شوید. این هدیه ی مکمل معنوی می تواند یک اجازه ی خاص برای انجام و یا حضور در مکان یا کلاس و … نیز باشد مهم این است که همسر شما چه ای کاش هایی را در ذهن خود می پرورد.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in