با دنیای ورلد اف وارکرفت آشنا شوید

امروزه با عرضه بسیاری از بازی‌ها در بازارهای گیمینگ، قطعاً تمامی کاربران به سمت بازی‌های ویدیویی با گرافیک بسیار بالا رفته‌اند و از طرفی بازی‌هایی که آنلاین هستند و بتل رویال دارند نیز از بازی‌های پر طرفدار محسوب می‌شود، در این بین بازی‌هایی که گرافیک بسیار منحصر به فردی ندارند همانند بازی ورلد اف وارکرفت توانسته در بین رقیبان خود چندین سال به خوبی نمایش داده شود؛ این بازی از لحاظ گرافیکی ، گرافیک خوبی دارد ولی در سیستم‌هایی که قدرتمند نیستند نیز اجرا خواهد شد و این مورد حسن نیت آن خواهد بود.

دنیای بازی ورلد اف وارکرفت به گونه ایی می‌باشد که شما با وارد شدن به محل بازی می‌توانید شخصیت اصلی کارکتر خود را انتخاب کرده و شروع به بازی کردن کنید. (توجه داشته باشید که در دنیای ولد اف وارکرفت شما می‌توانید طلسم و سلاح و گروه خود و… را انتخاب کنید و آماده بازی کردن باشید) امروزه این بازی در سبک ام ام او آر پی جی اجرا می‌شود و قطعاً که توانسته از سال ۲۰۰۴ به بعد به یکی از بازی‌های محبوب در این سبک نام برده شود، البته بیش از ۱۰ میلیون پلیر این بازی دارد و در رکود گینس ثبت شده است.

ورلد اف وارکرفت دراگون فلایت چیست؟ ایده ساخت آن چگونه شکل گرفت؟

ورلد اف وارکرفت دراگون فلایت سالانه برای این بازی بسیار مهیج و پر طرفدار آیکون و به اصطاح آیتم‌های جذابی ارائه خواهد شد و این مورد سبب شده که کاربران با توجه به این موارد این بازی را به عنوان بهترین بازی انتخاب کنند. ابتدا بهتر است که نحوه ایجاد دراگون فلایت را برای شما شرح دهیم، در پی شکست جیلر در شدولند بلیزارد قطعاً که شرکت سازنده این بازی در فروردین ماه ۱۴۰۱ تصمیم به این گرفت که آپدیت جدیدی را ارائه دهد و قطعاً که اکسپنشن جدیدی را ایجاد کند، پس از مدتی اکسپنشن ۱۰ ارائه شد ولی تغییر اساسی در این مورد چی بود؟ ایجاد دراگون فلایت ورلد وارکرفت سبب شده بود که کاربران زیادی از این تغییر راضی باشند، شما با دراگون فلایت ورلد اف وارکرفت سبب شده بود اژدهایان جدیدی به وجود یابد و به عبارتی جنگی میان آن‌ها نیز رخ دهد.

اگر از تمامی موارد بالا بگذریم، قطعاً تهیه کردن دراگون فلایت و به عبارتی خرید دراگون فلایت ولد اف وارکرفت سخت خواهد بود به این دلیل که سایت‌های کمی این مورد را ارائه می‌دهد که قطعاً داشتن لاینسس برای آن سخت خواهد بود (البته در شبکه‌های اجتماعی حساب‌هایی وجود دارد که این مورد را عرضه می‌کنند ولی پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از کلاهبرداری آن است که از سایت‌های معتبر خریداری کنید)؛ سایت وو آنلاین یکی از سایت‌های پیشگام در این موضوع خواهد بود و البته شما می‌توانید در آن خرید دراگون فلایت ورلد اف وارکرفت به صورت ارزان را تجربه کنید و شما پس از خرید به سرعت می‌توانید از کد لاینسس استفاده کنید.

رفع تحریم بازی ورلد اف وارکرفت با اگزیت لگ، روش تضمینی:

در کشور ایران برخی از بازی‌ها با تحریم مواجه می‌شوند (با توجه به هر دلایلی) و این موضوع سبب آزرده خاطر شدن کاربران خواهد شد، در این بین شرکت‌ها و یا سازنده و کمپانی که بازی مد نظر را ساخته راه و به نوعی روش برای دور زدن تحریم را برای کاربران خود ارائه می‌دهد و یکی از این روش‌های استفاده از اگزیت لگ می‌باشد. رفع تحریم یکی از نکات مهمی است که درباره این بازی باید به آن توجه کرد.

اما بهتر است از شما بپرسیم که تا به حال با پینگ بسیار بالا برخورد کرده‌اید؟ آیا از سرعت اینترنت دچار لگ شده‌اید؟ تأخیر در بازی ورلد اف وارکرفت داشته‌اید؟ قطعاً پاسخ به این سؤالات بله خواهد بود، اما امروزه با استفاده از اگزیلت لگ می‌توانید تمامی این موارد را به خوبی برطرف کنید؛ به جرئت تمام می‌توان ذکر کرد که خرید اگزیت لگ و یا اکانت های پرمیوم آن (یا اشتراک منحصر به فرد آن) یکی از بهترین امرهایی می‌باشد که فرد گیمر می‌تواند انجام دهد، این نرم افزار توانسته در تمام نقاط ایران و کشورهای خارج میزان پینگ را به حداقل برساند.

توجه داشته باشید که برای تمامی بازی‌های از جمله ورلد اف وارکرفت، اورواچ، نیو ورلد، لاست آرک، کانتر استرایک و البته سرورهای کالاف دیوتی وارزون و فورتنایت و اپکس لجند و… قادر به کاهش پینگ می‌باشد؛ بهتر است بدنید برای خرید اکانت و اشتراک‌های اگزیت لگ بهترین سایت ایرانی که قادر به ارائه آن است وو آنلاین می‌باشد و البته بهترین نسخه و چند ماهه اشتراک این برنامه را برای کاربران سایت خود ارائه می‌دهد.

گیم تایم ورلد اف وارکرفت چیست؟ آیا محدودیتی محسوب می‌شود؟

بسیاری از بازی‌های پر طرفدار زنده دنیا برای کاربران خود به صورت هفتگی یا ماهیانه درخواست اشتراک دارند و البته که این نوع از اشتراک‌ها برای حمایت از شرکت سازنده بازی می‌باشد؛ گیم تایم ورلد اف وارکرفت برای آن می‌باشد که شما برای بازی کردن وارکرفت باید اشتراک ۶۰ روزه داشته باشید و البته که پلیر های بازی وارکرفت باید خرید گیم تایم ورلد اف وارکرفت را انجام دهند که صلاحیت بازی کردن داشته باشند، توجه داشته باشید که کدهایی برای شما در اختیار در صورت خرید گذاشته می‌شود که با وارد کردن آن‌ها نیز می‌توانید شروع به بازی کردن کنید به مدت ۶۰ روز؛ توجه داشته باشید که سایت‌های کلاه بردار در این زمینه فعالیت‌هایی انجام می‌دهند که شما با پرداخت هزینه منتظر آن خواهید بود که کدی برای شما ارسال شود و در صورتی که کدهای اشتباه برای شما ارسال خواهد شد؛ اما بهترین سایت برای خرید گیم تایم ورلد اف وارکرفت ارزان سایت وو آنلاین است که پیشرو در این زمینه می‌باشد.

نکته: توجه داشته باشید که شما می‌توانید از این بازی درآمد زایی دلاری داشته باشید و اگر شما بازیکن خوبی در این بازی باشید شک نداشته باشید که به راحتی در برخی از شرکت‌های گیمینگ استخدام خواهید شد.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in