قطعات قفسه بندی انبار پالت راک

قفسه پالت در اوژن در هر دو قفسه رول شکل و ساختاری موجود است و اساسی ترین اجزای هر قفسه پالت یا سیستم قفسه بندی انبار شامل قاب عمودی و تیرهای قفسه است. قفسه پالت می تواند به همین سادگی باشد. یک قاب عمودی دارای دو ستون است که توسط مهاربندی به هم متصل شده اند که به صورت مورب و افقی اجرا می شوند. پست های قائم قفسه پالت با سوراخ هایی به شکل یک سوراخ کلید (قابل تعویض) یا شکل T-Bolt برای قفل شدن تیرها سوراخ می شود. قفسه پالت قابل تعویض در مراکز عمودی 2 اینچی و قفسه T-Bolt در مراکز عمودی 3 اینچی قابل تنظیم است.

صفحات پایه یک قاب عمودی دارای حداقل دو صفحه پایه است که برای تثبیت و چسباندن قفسه پالت به کف استفاده می شود. اندازه صفحه پایه بر اساس نیروهای لرزه ای و بارهای وارد شده بر روی قفسه پالت است. مهندسان باید طرح را بررسی کنند تا مطمئن شوند که صفحه پایه مناسب برای قفسه بندی پالت مشخص شده است. شیم ها برای تراز کردن قفسه در سطح تحمل شاقول در کف بتنی انبار استفاده می شود و باید با اندازه صفحه پایه عمودی مطابقت داشته باشد. تیرها برای تشکیل یک قفسه به دو تیر قفسه پالت با یک رابط در دو طرف آن نیاز است. میله های متقاطع میله های متقاطع به پشتیبانی از پالت ها بین تیرها کمک می کند. معمولاً دو میلگرد متقاطع در زیر هر بار پالت استفاده می شود. پوشش سیمی برای پشتیبانی محکم‌تر از پالت‌ها، از روکش مش سیمی برای جلوگیری از سقوط پالت‌ها یا محصولات در ساختار قفسه استفاده می‌شود.

برچسب های چوبی

برای پشتیبانی محصول می توان از دک های چوبی (برچسب) مانند 2 اینچ 4 اینچ یا 2 اینچ 6 اینچ استفاده کرد.

فاصله بین ردیف ها

جدا کننده ردیف برای ردیف های پشت به پشت استفاده می شود تا فضای دودکش را فراهم کند و به قفسه های پالت استحکام و پایداری بیشتری بدهد.

محافظ های ستون

محافظ‌های پست و محافظ‌های استرادل، لوازم جانبی پیچ و مهره‌ای هستند که به محافظت از قائم کمک می‌کنند تا آسیب ناشی از ضربه لیفتراک به حداقل برسد. لوازم جانبی دوام را ببینید.

گارد انتهای راهرو

حفاظ های انتهای راهرو یا به قفسه پیچ می شوند یا به کف متصل می شوند تا از آسیب در انتهای راهرو جلوگیری کنند.

پیچ لنگر

قفسه های پالت باید به کف متصل شوند. اندازه، نوع و میزان تعبیه پیچ توسط قوانین ساختمانی محلی یا طراحی مهندسی لرزه ای تعیین می شود.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in