ادعای عجیب قالب بنیامین در مورد کیفیت سولجرهایش!

به تازگی گروه تولیدی قالب بنیامین علیخانی که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های صنعتی فعال در حوزه قالب بتن و ابزارآلات ساختمانی شناخته می شود ادعای عجیبی کرده است. بنیامین علیخانی، مدیریت مجموعه ادعا کرده است که: ما توانایی تولید انواع سولجر و اسکافلد با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را داریم.

برخی از رقبای قالب بنیامین و دیگر فعالان این حوزه نیز به قیمت فروش پایین بنیامین علیخانی نسبت به بازار اذعان دارند، اما در کیفیت در حال رقابت هستند. بنابراین ما بیشتر این موضوع را پیگیری کردیم تا به صحت این ادعای پرحاشیه را پی ببریم. در ادامه ابتدا به شناخت قالب بنیامین می پردازیم و سپس سولجرهای تولیدی این مجموعه را مورد بررسی قرار می دهیم.

گروه تولیدی بنیامین علیخانی

بنیامین علیخانی کیست؟

بنیامین علیخانی موسس، گروه تولیدی قالب بنیامین با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه ابزارآلات ساختمانی و موفقیت های چشمگیر در این حوزه، نام نیکویی از خود در این صنعت به جای گذاشته است. این برند پر آوازه آن قدر آشناست که در حوزه های دیگر ساختمانی مانند کانال کشی، برق و بتن و عمران ساختمان هم قالب بنیامین را با مدیریت بنیامین علیخانی می شناسند.

طی سال های گذشته با وجود مشکلات زیادی که برای تولید کنندگان و کارآفرینان بوده است، بنیامین علیخانی تولید خود را بیشتر کرده است و روند رو به رشدی داشته است. عرضه محصولات خود به صورت تولید به مصرف و در نتیجه کاهش قیمت های نهایی به نفع مشتریان خود باعث جلب رضایت حداکثری خریداران شده است.

همچنین همکاری در پروژه های بزرگ پل و ساختمان سازی بزرگ در اصفهان و شهر های دیگر، در کنار صادرات به عراق، افغانستان و کشورهای عربی باعث جلب توجه فعالان این حوزه بر سرعت رشد این برند بزرگ شده است. اهمیت دادن به نیازهای مشتری و ارائه راه کار برای سهولت خریدارن در کنار کیفیت بالای محصولات و قیمت پایین باعث بیشتر شدن روز افزون مشتریان این واحد تولیدی شده است.

تولیدات قالب بنیامین علیخانی

گروه تولیدی قالب بنیامین علیخانی انواع قالب های فلزی لبه 5 و لبه 6 را تولید می کند. انواع جک سقفی های سر قوطی و سر ناودانی با قیمت بسیار مناسب تولید می شوند. قیمت سولجر های تولید شده در قالب بنیامین کمترین قیمت در بازار با کیفیت مشابه است. انواع ابزارآلات پلاستیکی از جمله قالب پلاستیکی و اسپیسر نیز در فروشگاه اینترنتی قالب بنیامین به فروش می رسد.

سولجر قالب بندی

بررسی کیفیت سولجر

در دیوار های بتنی با قطر زیاد یا سازه هایی که فشار هیدرواستاتیک زیادی وارد می کنند از ابزاری به نام سولجر استفاده می شود تا فشار جانبی مهار شود و نتیجه نهایی بتن، یک دست و صاف تشکیل شود. استفاده از سولجر برای افزایش کیفیت قالب بندی در ارتفاعات و سازه های با فشار زیاد توضیه می شود. سولجر قالب بندی ویژگی های مثبتی دارد که در ادامه به صورت موردی به آن می پردازیم.

  • استفاده از سولجر در ارتفاع، امنیت بیش تری را تامین می کند.
  • قابلیت جداسازی دارد.
  • شیره سیمان را به خود جذب نمی کند.
  • ساده ترین روش نصب را دارد.
  • قابلیت تکرار پذیری را دارد.
  • دوام زیادی دارد و از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه می باشد. یک بار هزینه کنید و تا همیشه استفاده کنید.

با بررسی مزیت های سولجر پی می بریم که استفاده از آن، درست است که هزینه های اولیه را افزایش می دهد، اما در نتیجه کیفیت و ماندگاری سازه را بالا می برد. همچنین استفاده مکرر از این ابزار باعث می شود تا صرفه اقتصادی نیز داشته باشد. حالا که با سولجر آشنا شدیم به بررسی کیفیت سولجر های تولید شده در قالب بنیامین می پردازیم.

کیفیت ساخت سولجر

سولجرهای تولید شده در گروه تولیدی قالب بنیامین از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به صورتی که بار ها و بارها می توانید از آن در پروژه های مختلف استفاده کنید. سولجر ها مطابق استاندار و در سه سایز 1 متری، 1.5 متری، 2 متری، .5 متری و 3 متری تولید می شود. کیفیت جوش بالا و ورقه های فولاد مبارکه تولید می شود تا مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد.

اگر شما هم برای خرید از قالب بنیامین مشتاق شدید می توانید با یکی از واحد های فروش این مجموعه در تهران، اصفهان یا اهواز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. یا وارد فروشگاه اینترنتی قالب بنیامین شوید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و هر جای دنیا که هستید تحویل بگیرید.

آدرس فروشگاه اینترنتی قالب بنیامین www.ghalebbenyamin.com است که با مراجعه به آن می توانید از قیمت به روز محصولات بنیامین علیخانی مطلع شوید و همچنین نمودار تغییرات قیمت هر یک از محصولات را مشاهده کنید. همچنین برای ثبت سفارش به صورت تلفنی می توانید با شماره 09140491404 برای واحد فروش اصفهان، 09130891308 واحد فروش اهواز و 09120991309 برای واحد فروش تهران تماس بگیرید.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in