تفاوت های جاروبرقی های صنعتی دائم کار در وب سایت صنعت جارو با سایر جاروبرقی های معمولی دیگر چه مواردی می باشد ؟

 

 

 

جاروبرقی صنعتی دائم کار در وب سایت صنعت جارو، یک دستگاه مکنده صنعتی بسیار قدرتمند جهت انجام عملیات نظافت در محیط های صنعتی با شرایط کاری بسیار سخت که نیاز به کارکردن برای مدت طولانی دستگاه مکنده صنعتی می باشد که با به کارگیری از چند موتور صنعتی قوی و نصب برد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در دستگاه مکنده صنعتی این توانایی ایجاد شده است که جاروبرقی به صورت دائم کار شود. تا به حال با دادن توضیحات اولیه در مورد دستگاه مکنده دائم کار به چند تفاوت اشاره شد که به صورت مجزا به هر کدام خواهیم پرداخت. یک مورد از این تفاوت ها این مورد می باشد که دستگاه مکنده دائم کار دارای چند موتور صنعتی قوی می باشد که با نصب سیستم نوبت دهی به موتورهای توربینی دستگاه مکنده که جهت جلوگیری از داغ کردن موتورها به صورت نوبتی توسط برد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رون و خاموش می شوند که این مزیت موجب دائم کار شدن دستگاه مکنده می شود اما در جاروبرقی های معمولی این سیستم وجود ندارد و پس از مدت کوتاهی روشن بودن به دلیل داغ کردن موتور جاروبرقی باید مدتی جاروبرقی خاموش شود که این امر موجب ایجاد وقفه در انجام امور نظافت و طولانی شدن مدت زمان نظافت می شود. هم چنین با به کارگیری سیستم نوبت دهی به موتورها، موجب افزایش طول عمر دستگاه مکنده می شود. یکی دیگر از تفاوت های دستگاه مکنده دائم کار با جاروبرقی های صنعتی معمولی قدرت موتور و سرعت مکش این دستگاه مکنده می باشد که با توجه به تعداد موتور به کار گرفته شده قدرت و سرعت مکش متغییر می باشد، ولی درهر صورت قدرت و سرعت مکش دستگاه مکنده دائم کار بیشتر از جاروبرقی های معمولی می باشد. یکی دیگر از تفاوت های دستگاه مکنده دائم کار با جاروبرقی های معمولی این مورد است که جاروبرقی صنعتی دائم کار در وب سایت صنعت جارو می تواند به صورت تخصصی جهت جمع آوری زباله های خاص از جمله مواد اشتعال زا و مواد منفجره و یا آلودگی های سمی تولید شده در محیط های صنعتی گوناگون، طراحی و ساخته می شوند، در بعضی مواقع برای جا به جایی و انتقال مواد وحتی نگهداری مواد مورد استفاده قرار می گیرند، اما جاروبرقی های معمولی فقط جهت جمع آوری زباله های جامد و گرد و غبار، طراحی و ساخته شده اند.

 

 

 

 

 

 

جاروبرقی مرکزی البرز در وب سایت صنعت جارو چه ویژگی هایی دارد ؟

 

جاروبرقی مرکزی البرز در وب سایت صنعت جارو به عنوان یکی از دستگاه های مکنده مرکزی تولید داخلی می باشد که توسط شرکت جاروبرقی سازه البرز، به منظور جاروکشی و نظافت آپارتمان ها و ادارات و سازمان های کوچک و سایر اماکن دیگر طراحی وتولید شده است و مورد استفاده قرار می گیرد که امکان استفاده از دستگاه مکنده  به صورت مشترک در تمامی طبقات ساختمان مجهز شده به دستگاه مکنده مرکزی وجود دارد و جهت معرفی به مشتریان عزیز و دادن پاره ای از اطلاعات درباره محصولات شرکت البرز و سابقه شرکت جاروبرقی سازه البرز و همچنین خدمات دیگر این شرکت که پیشگام در تولید انواع  جاروبرقی های خانگی و دستگاه های مکنده صنعتی و نیمه صنعتی و سایر دستگاه های مکانیزه نظافتی می باشد. تمامی محصولات شرکت جاروبرقی سازه البرز دارای استاندارد ملی ایران می باشند. لازم به ذکر می باشد که شرکت جاروبرقی سازه البرزعلاوه بر تولید انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی و سابقه درخشان در صادرات محصولات ذکر شده، همچنین شرکت البرز تولید کننده انواع قطعات جاروبرقی نیز می باشد، بنا بر این مطلب ذکر شده شرکت جاروبرقی سازه البرز از خدمات پس از فروش بسیار قوی ای برخوردار می باشد و مشتریان عزیز با اطمینان خاطر بیشتری می توانند از این شرکت با سابقه قدیمی و شناخته شده در سراسر کشور خرید نموده از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. شرکت البرز دارای تعداد بسیارزیادی نمایندگی فروش فعال می باشد که وب سایت صنعت جارو یکی از نمایندگی های فعال ومعتبر این شرکت تولید کننده تجهیزات نظافتی می باشد  و موجب راحتی و رفاه حال مشتریان محترم شده است که با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات پیگیری و ارسال گردد. جاروبرقی مرکزی یک دستگاه مکنده بسیار قوی می باشد که خود دستگاه مکنده در یک مکان مشخص بیرون از ساختمان نصب می گردد و در داخل آپارتمان ها دیگر جاروبرقی وجود ندارد و کاربر تنها به وسیله یک لوله خرطومی سبک عملیات نظافت کل آپارتمان را انجام خواهد داد. امروزه با توجه به تحریم های سنگین و غیر ممکن بودن واردات و صادرات با بسیاری از کشورها، با استفاده از محصولات داخلی از جمله جاروبرقی مرکزی البرز در وب سایت صنعت جارو که دارای استاندارد ملی می باشد و با توجه به اینکه نوع موتور این دستگاه مکنده از نوع صنعتی می باشد و توانایی کار کردن در شرایط سخت را دارد و بنابراین خیلی کمتر از سایر جاروبرقی ها نیاز به تعمیر و تعویض قطعات خواهد داشت و همچنین با توجه به مطلبی که قبلا ذکر شد تمامی قطعات دستگاه مکنده توسط شرکت جاروبرقی سازه البرز تولید می شود و نیازی به نگرانی تامین قطعات نمی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

تفاوت های جاروبرقی سطلی هتلی در وب سایت صنعت جارو با سایر جاروبرقی های دیگر ؟

 

جاروبرقی سطلی هتلی در وب سایت صنعت جارو یک دستگاه مکنده قوی و در عین حال کم صدا می باشد که اغلب جهت نظافت محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه مکنده سطلی یا هتلی در محیط هایی مانند ؛ هتل ها و خوابگاه ها و بیمارستان ها و ادارات و سایر اماکنی که وجود آرامش جزو ضرورات آن می باشد بسیار کاربردی و مفید می باشد.  چرا که در عین حال که دستگاه مکنده سطلی موتوری پرقدرت در حد جاروبرقی های صنعتی دارد اما از لحاظ میزان صدای تولید شده بسیار کمتر و حتی در بعضی مواقع با عایق بندی های خاص انجام شده بر روی این مدل از جاروبرقی ها و کم کردن دور موتور و افزایش تعداد پروانه ها، از جاروبرقی های خانگی هم کم صداتر می باشند. یکی دیگر از تفاوت های بارزی که می توان به آن اشاره کرد این است که جاروبرقی سطلی از لحاظ ابعاد و حجم مخزن مابین جاروبرقی های صنعتی و خانگی قرار می گیردبنابراین موجب سهولت در جا به جایی و استفاده از جاروبرقی سطلی می گردد. یکی دیگر از تفاوت هایی که می توان ذکر کرد این است که از لحاظ ظاهری بسیار ساده تر از جاروبرقی های خانگی می باشد اما از لحاظ تجهیزات جانبی دارای طیف وسیعی  از جمله نازل ها و سری های متنوع می باشند. جاروبرقی های سطلی بر اساس نوع ضایعاتی که قرار است توسط دستگاه مکنده سطلی جمع آوری شود در دو مدل جاروبرقی خاک و جاروبرقی آب و خاک طراحی و ساخته شده است که بنا بر نیاز کاربران که قرار است چه نوع ضایعاتی جمع آوری شود یکی از دستگاه های مکنده سطلی را انتخاب و جهت انجام امور نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند. جاروبرقی های سطلی در وب سایت صنعت جارو در انواع مدل ها و ابعاد گوناگون و برندهای متفاوت که اکثرا جزو برندهای سرشناس و پرطرفدارمی باشند در دسته جاروبرقی ها قرار گرفته شده است که مشتریان عزیز می توانند با مطالعه و توجه به اطلاعات هر محصول که در وب سایت صنعت جارو به طور کامل وجود دارد، جاروبرقی سطلی هتلی مد نظر خود را در وب سایت صنعت جارو انتخاب کرده و سفارش دهند.

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

  • ساحل 28 آگوست 2021

    سلام ممنون برای خدمات خوب و مطالب خوبتون