برترین دیدنیهای تایلند از معبد وات آرون تا جزایر مرجانی

تایلند کشوری زیبا با طبیعتی استوایی در جنوب آسیا است. این کشور با مالزی مرز داشته و آب و هوایی بسیار عالی برای ساحل رفتن و آبتنی در فصول گرم سال دارد. آنجا شامل آثار باستانی متعدد و معابد بودایی بسیار زیبا می‌شود. شهر بانکوک پایتخت تایلند شهری مدرن است که در آن مراکز خرید و مجموعه‌های تفریح مختلفی برای گردشگران وجود دارد و می‌توانید در آنجا به موزه‌ها و نقاط دیدنی سر بزنید. تایلند همچنین شهر ساحلی مثل پاتایا با سواحل زیبا دارد و همچنین شهر پوکت با طبیعت و سواحل زیبایش یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی محسوب می‌شود. این کشور با دارا بودن هتل‌های پنج ستاره و بسیار مجلل بهترین تجربه اقامت را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. آنجا همچنین شامل رستوران‌هایی بسیار عالی با غذاهایی از تایلند و کشورهای آسیایی می‌شود و می‌توانید طعم‌های بسیار خوبی را در آنجا تجربه کنید. در ادامه بهترین دیدنی‌های این کشور را به شما معرفی می‌کنیم.

وات آرون بانکوک

به گزارش سفر باتو یکی از زیبا ترین معابد در تایلند در شهر بانکوک قرار دارد و معبد وات آرون نام دارد. این معبد زیبا و طلایی رنگ در غرب رودخانه چائو پرایا است و دارای محیطی خیره کننده و شگفت انگیز است. این معبد در نزدیکی یک معبد زیبا دیگر به نام وات پو است. برای رفتن به آنجا باید با استفاده از قایق از رودخانه عبور کنید. بهترین زمان برای دیدن این معبد در هنگام طلوع و غروب آفتاب است.  ارتفاع این معبد در حدود هفتاد متر بوده و معماری بسیار خاص و دیدنی دارد. آنجا با کاشی و سرامیک‌های زیبا تزئین شده و مجسمه‌های دیدنی دارد. پله‌های این معبد شما را به بالای آن می‌رساند. در آنجا چشم انداز زیبای اطراف را می‌توانید ملاحظه کنید و البته از مجسمه بودا درون این معبد دیدن کنید. در درون این معبد نقاشی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیبا هم وجود دارد. بودایی ها این معبد را مقدس می‌دانند و مراسم مختلفی در آنجا برگزار می‌شود. ساخت این معبد به قرن 18 میلادی باز میگردد. و از آثار مهم تاریخی تایلند است.

گرند پالاس بانکوک

معروف‌ترین جاذبه دیدنی بانکوک  در تور تایلند مجموعه کاخ‌های سلطنتی یا گرند پالاس است. آنجا شامل ساختمان‌های باشکوه و دیدنی مربوط به خاندان سلطنتی تایلند می‌شود و سالهای بسیاری آنجا به عنوان محل سکونت پادشاه محسوب می‌شده است. ساخت این مجموعه عظیم در قرن 18 میلادی صورت گرفته است و 150 سال محل استقرار حکومت بوده. در آنجا می‌توانید بنا‌های بسیار زیبا و مختلفی را ملاحظه کنید که در محیطی جدا از شهر قرار گرفته است. آنجا برای مردم تایلند بسیار مهم است و از آن با دقت بسیاری نگهداری می‌شود. بهترین زمان برای دیدار از گرند پالاس در ساعات بعد از ظهر است. آنجا شامل چند معبد و کاخ دیدنی است و می‌توانید معماری‌های زیبا و تزئینات باشکوهی را مشاهده کنید.

مینی سیام پاتایا

مینی سیام یک موزه فضای باز است که در شهر پاتایا در تایلند قرار دارد. آنجا شامل باغی سرسبز از تندیس‌هایی از ساختمان‌های مشهور دنیا می‌شود که به شکل مینیاتوری و بسیار دقیق و زیبا ساخته شده‌اند. بیش از صد ماکت در آنجا قرار دارد که می‌توانید اطلاعات هرکدام از آنها را بطور کامل مطالعه کنید. این پارک شامل دو بخش است که یکی فقط مربوط به بناهای تایلند می‌شود و دیگری مربوط به ساختمان‌های معروف در اروپا است. آنجا محیطی زیبا و دیدنی دارد و ساعت ها می‌تواند شما را سرگرم کند. انواع معابد تایلند مثل فانوم رانگ در آنجا قرار گرفته اند. همچنین معبد وات آرون را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. نمونه کوچکی هم از گراند پالاس بانکوک در آنجا هست. از جاذبه‌های اروپایی هم باید به برج ایفل پاریس، طاق پیروزی فرانسه و همچنین برج پیزا و کلوسئوم مربوط به جاذبه‌های روم در آنجا قرار گرفته است. این مکان زیبا در منطقه بانگلا مونگ قرار گرفته است.

جزیره مرجانی پاتایا

تایلند شامل جزایر بسیار زیبا می‌شود. یکی از جزایر زیبای تایلند که در نزدیکی پاتایا قرار گرفته است جزیره مرجانی است. محلی‌ها به آن کو لن می‌گویند. آنجا شامل ساحلی بسیار زیبا با شن‌هایی سفید رنگ دارد که بهتر است تور مالزی را نیز ببینید . آب آنجا بسیار شفاف و تمیز بوده و برای آبتنی مکانی ایده‌آل است. آنجا می‌توان قایق سواری و غواصی کرد یا به انواع تفریحات آبی پرداخت. هوای آنجا بسیار تمیز بوده و طبیعت دیدنی و سرسبزی را دارد. در آنجا امکانات مختلف مثل تخت آفتاب گرفتن، چتر و همچنین خدمات ماساژ ارائه می‌شود. همچنین این جزیره دارای رستوران، فروشگاه و کافه است که برای بعد از فعالیت و تفریح بسیار عالی است. می‌توانید برای بازگشت هم قایق‌های کف شیشه‌ای اجاره کنید و کف دریا را مشاهده کنید.

معبد وات چالونگ پوکت

وات چالونگ یکی از معابد بسیار زیبای بودایی در تایلند است که در پوکت واقع شده است. این معبد در قرن 19 میلادی ساخته شده و شامل محیطی سرسبز و زیبا و بنای با معماری باشکوه می‌شود. درون این معبد نقاشی‌های بسیار زیبایی وجود دارد و تزئینات آن دیدنی است. آنجا یکی از مکان‌های مقدس برای مردم بودایی است و شامل مجسمه بودای بسیار زیبا می‌شود. در آنجا می‌توانید در فروشگاه‌ها لوازم صنایع دستی و همچنین یادگاری تهیه کنید.

 

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in