اینستامکس چیست؟

بیایید نگاهی به اینستامکس بیندازیم و اینکه این ربات اینستاگرام چگونه به رشد اینستاگرام شما کمک میکند.

اینستامکس ربات نمونه اینستاگرام مبتنی بر پردازش است (یعنی همه چی برروی سیستم آنها انجام میشه و نیازی نیست که شما کامپیوتر خود را روشن نگهدارید و مدام آنلاین باشید_cloud-based) – ویژگی هایی عبارتند از لایک کردن اتوماتیک، کامنت گذاشتن ، فالو کردن و دیدن استوری های دیگران، با سه عملکرد دیگر: زمان بندی پست ها، مدیریت کامنت ها و ارسال خودکار دایرکت مسیج، می باشد. و این گونه می تواند منجر به افزایش فالوور اینستاگرام گردد.

ویژگی که اینستامکس را از دیگر سیستم ها متمایز می کند، این است که ربات براساس تارگت های شما عمل می کند. آماری که از تارگت ها به شما ارائه می شود، کارآیی تارگت ها را نشان می دهد و این به شما کمک می کند تا بدانید که کدام تارگت به درستی انتخاب شده و یا باید کدام یک را عوض کنید تا بازدهی بهتری داشته باشید. پس از آن، می توانید تارگت های خود را مدیریت کنید. مواردی را که به اکانت شما فالوور جدید اضافه نکرده اند را حذف و اضافه کنید. این گزینه بهترین راه برای بهینه سازی ربات اینستاگرام شماست. با این گزینه شما موفق به کسب حداکثر بهره وری می شوید.

اینستامکس به شما آمار، لایک ها، کامنت ها، فالووها، فالوورها، بازدید از استوری ها و اکانت هایی را که رد شده اند را بر اساس هر هدف نشان می دهد و شما می توانید به راحتی فالو، لایک، کامنت، بازدید از استوری ها را روشن / خاموش کنید، همچنین می توانید تارگت های خود را مکث / از سرگیری کنید. تارگت های شما دارای گزینه ای به اسم “وضعیت” است که نشان می دهد هدفی فعال، متوقف شده یا تکمیل شده است و شما می توانید این وضعیت را براساس هدف خود تغییر دهید.

اینستامکس چه قیمتی است؟

پکیج های اینستامکس قیمت های پایینی نسبت به بقیه دارد و برای خرید های بالای 90.000 تومان تا 20% تخفیف اعمال میشود. مهم ترین ویژگی که اینستامکس دارد، این است که در ابتدای ثبت نام دارای سه روز آزمایشی رایگان است که در آن سه روز میتوانید کارکرد سیستم را تست کنید.

  • ربات اینستاگرام: 50.000 تومان
  • ارسال انبوه پیام: 40.000 تومان
  • مدیریت کامنت ها: 40.000 تومان
  • زمان بندی پست ها: 40.000 تومان

اینستامکس دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید تا اینستاگرام خود را رشد دهید و تجارت خود را توسط آن گسترش دهید را دارد. با استفاده از خدمات اساسی مقرون به صرفه، می توانید به طور اتوماتیک ارتباط با فالووهای خود را بالا ببرید.

داشبورد اینستامکس دارای زبان های مختلفی است که شما می توانید با هرزبانی که دوست دارید و راحت هستید، ربات خودتان مدیریت کنید.

اگر شما تنظیمات ربات را آنطور که آنها پیشنهاد می دهند، قرار دهید نتایج خیلی عالی خواهید داشت. از آنجا که کار با این ربات بسیار ساده است، پس از درک اصول اولیه و یادگیری کلی، می توانید تنظیمات اینستامکس را به راحتی با نیازهای خود تطبیق دهید و بهترین بازدهی را کسب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه بفرمایید:

Instamax.ir

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in